Вимірювальна лабораторія ПП "НТЦ "Екосистема плюс" атестована на право проведення санітарно-гігієнічних досліджень та у сфері поширення державного метрологічного нагляду. Вимірювальні прилади та обладнання лабораторії щорічно проходять державну перевірку у державних органах стандартизації та мають відповідні сертифікати. В штаті підприємства наявні кваліфіковані працівники з досвідом роботи.
Вартість послуги з оформлення звіту з Оцінки впливу на довкілля залежить від масштабу планованої діяльності та складності проектної документації. Строки проходження процедури складають від 4 до 8 місяців в залежності від планованої діяльності.
Оцінка впливу на довкілля (ОВД), або оцінка впливу на навколишнє середовище (ОВНС) призначена для виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки впливу будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров'я населення.
Вплив на довкілля — будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров'я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об'єктів, історичних пам'яток та інших матеріальних об'єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об'єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів.
З 18 грудня 2017 року набув чинності Закон України «Про оцінку впливу на довкілля», який фактично скасовує дію закону України «Про екологічну експертизу» та вводить новий, більш сучасний та європейський порядок проведення оцінки впливу на довкілля. Без наявності висновку про оцінку впливу на довкілля суб'єкт господарювання не має права здійснювати заплановану діяльність.
Згідно Закону, оцінка впливу на довкілля необхідна при прийнятті рішення про «плановану діяльність», а саме: будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище.
Перелік видів планованої діяльності та об’єктів, які підлягають оцінці впливу на довкілля визначений у частині другій та частині третій статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Даний перелік розподілено на дві категорії. До першої категорії відносяться такі види діяльності та об'єктів: нафтопереробні та газопереробні заводи; ТЕС, ТЕЦ; установки для виробництва або збагачення ядерного палива, установки для захоронення радіоактивних відходів; кар’єри та видобування корисних копалин відкритим способом на площі понад 25 гектарів; чорна та кольорова металургія; споруди із переробки азбесту; деякі категорії хімічного виробництва; будівництво аеропортів, автомагістралей, гідротехнічних споруд портів, тощо. Висновки щодо цих об’єктів буде видавати Мінприроди. Також, для об’єктів цієї категорії необхідно буде проводити оцінку транскордонного впливу. Висновки з оцінки впливу на довкілля для першої категорії видає уповноважений центральний орган - Міністерство енергетики та захисту довкілля України.
До другої категорії відносяться такі види діяльності та об’єкти: глибоке буріння; деякі категорії сільського господарства, лісівництва та водного господарства; видобувна промисловість; енергетична промисловість; виробництво та обробка металу; переробка мінеральної сировини; деякі категорії харчової промисловості, тощо. Висновки з оцінки впливу на довкілля для другої категорії видаються уповноваженими територіальними органами - Департаменти екології обласних державних адміністрацій.
Оцінці впливу на довкілля не підлягає планована діяльність згідно критеріїв затверджених в Постанова КМ України від 13 грудня 2017 р. № 1010 «Про затвердження критеріїв визначення планованої діяльності, яка не підлягає оцінці впливу на довкілля, та критеріїв визначення розширень і змін діяльності та об’єктів, які не підлягають оцінці впливу на довкілля».